Dag 3....

Ligger i sängen och är helt slut, Oskar sitter vid datan och jag har den bärbara datan i sänge och det är så skönt att inte behöva gå någonstans för att göra ett inlägg på bloggen :) Nu börjar det bli vanare att vara på jobbet (APUn) för nu får man inte lika ont i fötterna. Men jag blev skit sur på två tjejer som kom in och beställde kladdkaka, för jag och Sarah fick sköta kassan för första gången själva och det var väl lite svårt men vi försökte iaf och dom två bara skrattade :@ jag hade helt klart lust att bara gå runt disken och typ slå ner dom, men jag höll mig och gjorde klart det som behövdes :)





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0