Färgat håret hos Sarah :)

Förlåt för dålig uppdatering men jag har legat och grinat mestadels av helgen :'( det har inte varit bra,
men när jag kom hem till Sarah blev det lite bättre för vi skrattade och fixade Othellopjäsen :)
tack gumman för du fick mig på bättre humör <3

Nu hemma har jag pratat med Elin, och hon hjälpte mig förstå att killar är lite weirda.
Men nu vet jag iaf hur jag ska göra och jag är inte lika arg faktiskt, jag känner mig lugn nu :P
och jag ska prata lite med Oskar när Anders går hem. Jag ska förklara hur jag tänkte att vi kunde göra :)
Tack Elin för ditt lugn och din förmåga att vara okej med saker <3



FÖRE:

UNDER:

EFTER:





♥ elin

alltid <3

2010-11-14 @ 23:09:16

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0