I love my class <3

Jag måste bara skriva att jag älskar min klass, jag kände verkligen för att komma hem och skriva detta.
Det känns verkligen som om att man kan prata med alla och man behöver inte känna sig ensam <3
Tänkte att jag skulle skriva några ord om alla i klassen och jag hoppas att dom uppskattar det :)
Hur ska det bli på studenten? Jag kommer inte klara av att hålla tårarna inne, gud när jag bara
tänker på det nu blir jag tårögd :/ jag kommer att sakna klassen som bara den. Det är den bästa
klassen jag haft NÅGONSIN! Jag längtar alltid till skolan när jag kommer hem på dagarna,
helgerna och loven. Hoppas att ni förstår ni som läser detta att,
BF2B kommer för alltid att finnas i mitt hjärta <3







Johanna: En mycket rolig tjej som blir mycket livlig mot kvällskvisten. Har även börjat hänga
med vårat gäng och kan skratta till min sjuka humor xD

(jag) Bäst såklart! alla vet väl det ;)

Malin: En snäll och rolig tjej, som skrattar åt saker man säger och kan även själv säga roliga saker.

Hanna: En lite mer allvarlig tjej som gillar att ha kontroll på situationen,
men släpper även lös och skrattar och är rolig.

Sarah: Ja som sagt min bästa vän i hela världen hon är helt underbar och jag älskar henne verkligen.
Vad mer kan jag skriva? hon är som min syster <3

Maria: Har fått uppfattningen om att hon är en ganska blyg tjej men är trevlig att prata med,
inte för att jag har gjort det så många gånger, men det kommer väl senare :)

Emily: Oj, här har vi den i klassen som inte vet hur man är arg, glad hela tiden och skarattar och skojar :)
gillar även att dricka, denna kvinna xD

Emma: Den här tjejen älskar att få skratt-attacker, som jag brukar ge henne när jag är khalinda xD
Till en början var hon ganska tillbakadragen och sa inte mycket men nu efter att
första året är avklarat har hon blivit mer och mer pratsam och tar för sig mer.
Och när trean är slut, kommer hon att vara som jag :P

DK: En riktigt gullig och rolig prick :) en kille som man kan slänga ur säg vad som
helst till och han gör det till något roligt.

Emelie: Det är roligt när hon brukar sitta med oss i gruppen och skratta och prata om allt och inget typ.

Lina: En tjej som har riktigt bra musiksmak, och som börjat prata mer och mer med mig :) vilket jag tycker om för jag vill kunna prata med alla :D Snäll och rolig också ibland när hon skriker ut något i klassrummet :P

Clara: En tjej som jag var lite skeptisk mot i början men som man sen har lärt känna :) Är mycket rolig
och kan skoja om saker och ting, har en bra humor och skulle gärna vilja lära känna henne mer :)

Mattias: Citatet som denna gulliga kille har när vi ska göra en uppgift är: "nee? va? helt sjukt ju." Det låter lika roligt varje gång. Han kommer fram och pratar ibland i klassrummet och skämtar mycket.

Philip: En söt kille med bra musiksmak, och ganska mycket humor. Man kan prata med honom utan att det blir konstigt, och även kan han skratta åt min humor :)




♥ Johanna Herlitz

Linda du är en underbar tjej & jag lovar dig att studenten kommer bli rolig men jag lovar blir du ledsen kommer nog mina tårar med. Ush nej känner typ hur det bränner under ögonen nu ser vi fram mot morgon dagen tycker jag! :D

2010-11-15 @ 19:06:40
URL: http://johannaaherlitzz.blogg.se/
♥ Johanna Herlitz

Underbara Linda! :) Jag tycker också våran klass börjar bli mera en sammanhängade grupp, mycket roligt! och jag lovar dig att börjar du grina på studenten gör jag det med! <3

2010-11-15 @ 19:15:45
URL: http://johannaaherlitzz.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0