Ny header

Jag tyckte inte riktigt om den andra så jag gjorde en ny :) hoppas att ni tycker om den :D

Idag har jag jobbat och dagen gick så himla fort :P det kändes som om att vi hade jobbat i kanske 2-3 timmar, och vi fick sköta kassan och jag känner att jag börjar bli riktigt bra och jag vet hur man ska göra nu :)
men det är tack vare Ida som hjälpte oss :) Vi fick även beröm på jobbet, en av dom sa att vi var dom
bästa praktikanterna han någonsin haft och han lovade till och med när vi frågade om han var seriös :D
Hur glad blir man inte då? Jag fick stå och vänta på bussen jättelänge nere på stan, och när den väl kom tog det hundra år innan vi kom ut på vägen hem till mig xD och jag kom hem 5.
Men nu ska jag gå och lägga mig det börjar bli ganska sent.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0