sovdags

Nu ligger jag i sängen och ´ska snart gåoch lägga mig, men det är lite svårt för att emma och sara sitter nere i vardagsrummet tillsammas med en killkompis, och jag tycker att det är väldigt drygt med tanke på att alla andra i huset sover. Bussresan gick iaf bra vi hoppade av där vi skulle och vi fick hjälp av tre stycken i bussen först två tanter som sa ungefär hur det skulle se ut innan och en tjej som plingade åt oss. afaör när jag skulle plinga fun´kade den inte så hon var snäll att hjälpa till. Jag och Sarah gick ut med chippen lite precis efter att vi kommit hit och då går vi upp för vägen och chippen hoppar och leker i gräset, nr plötsligt han skriker till, men när han börjar gå igen tror vi att det inte var något farligt sen börjar han slicka tassen och gnälla så då kollar vi och då blöder han jättemycket. Så jag lyfter upp honom och bäär hem honom, så vi lägger han på bordet och tvättar rent såret och sen får han ett litet plåster. Men nu ska jag gå och lgga mig puss på er.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0