Nominerad

Jag har blivit nominerad av Sarah :)
I det här priset så ingår det att jag ska dela med mig av 7 saker som ni läsare förhoppningsvis inte vet om mig.

1. Jag har bara haft en pojkvän, och haft sex med en, och det är Oskar <3

2. Jag kan ibland känna att om jag inte kan få någon att skratta, så känns det som om att det är fel på mig.

3. När jag föddes hade jag navelsträngen två varv runt halsen och var alldeles blå, och andades inte. Men som tur var fanns mammas kompis där som fick klippa av navelsträngen :)

4. Jag har en pappa som jag inte har räffat sen jag var typ runt fem tror jag.

5. Jag gråter till disneyfilmer xD

6. Jag tror att jag är beroende av Powerade nu xD

7. Ibland pratar jag engelska med mig själv, bara för att låtsas att jag är någon annan, för jag orkar inte att vara mig ibland det rä faktiskt jobbigare än vad man tror.

Nu ska jag även nominera 7 st andra:

1 Hanna Persson

2 Lina Jansson

3 Rebecka Engblom

Malin Lind-Hammar

5 Emma Strömberg

6 Sandra Larsson

7 Jenny jonsson




♥ Anonym

Jasså.. är man nominerad.... hm det blev svårt. xD ahaha

2010-11-15 @ 22:46:43
URL: http://jenwouh.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0