Chippen <3

Jag och Oskar var hem till mamma igår och hälsade på både Maja och Chippen <3
Maja har blivit så stor, men hon är fortfarande lika kelvänlig :)
Chippen låg mest vid dörren och sov, kanske för att det är svalt och skönt där,
men när man väl fick igång honom, då lekte han som bara den.
Jag och Oskar gick ut med honom en gång runt huset och det var jättemysigt.
Oskar tog min hand och sa: "Tänk vad mysigt det här är, du, jag och en liten hund".

Vi var förbi pappas tjejs affär, och hämtade sladden till kameran,
och hon visade mig en massa olika kläder. Jag hittade två sjkortor som jag verkligen gillade :D
Kankse man får lite rabatt :P Oskar och pappa gick ut ett tag och pratade och kollade bilarna.














Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0