dans ikväll då :/

Idag hade vi simning och jag simmade 60 längder och jag hade inte ätit något på hela dagen, så när vi kom tillbaka till skolan la jag mig på golve och försökte att inte svimma :/ jag mådde så himla dåligt. Roligt blev det iaf på matten, när den var över, för jag och Emma skulle svara på den sista frågan i matteboken och då började vi prata om 118 800 och vi båda skrattade och fick ont xD Och klockan 7 ska man tillbaka till skolan för attdansa :/ det är så tråkigt och jag är rädd att man kanske får dansa med en riktigt äcklig kille.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0