en liten hemlighet :)

Hej alla underbara bloggläsare <3
Jag har en liten hemlighet som jag vill dela med er alla, jag har tänkt väldigt mycket på om kanske alla innerst inne är lite gay.. Jag och tjejkompisarna satt en dag i matsalen och paratde om det och jag kom fram till att jag nog är 25 - 30% gay :D Det finns en tjej som jag verkligen gillar och det är Sassa från idol hon är så himla söt och jag skulle absolut inte tacka nej om hon skulle vilja hångla med mig xD. Och nej det här är inget skoj, jag är helt ärlig nu! Som ni kan föreställa er så är inte Oskar så glad om den saken, så jag försöker att inte nämna det så mycket xD men alla har ju sin läggning :) men jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med en tjej, eller ha sex för den delen, där håller jag mig nog till killar. Puss och hångel kan jag gärna göra :) Det finns nog många som kommer att tycka att jag är helt dum i huvudet eller något,men som sagt så skulle jag aldrig kunna vara tillsammans med en tjej. Jag tittar heler ladrig på tjejer på det sättet, jagtiuttar i sånna fall bara på ansiktet, för det är bara ansiktet som jag tycker om på tjejer :D
Dessutom så vill jag aldrig lämna Oskar för någon! <3
Om ni har några frågor är det bara att fråga på  :D








Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0