Fotodag

Har fotot lite idag och gjort en ny kategori i bloggen "FOTOTEMAN". Hoppas att ni gillar den nya kategorin.

I skolan var det lugnt jag och Sarah gjorde klart ett arbete, egentligen ska det inte vara klart
förrän vecka 43 men jobbar man bra så gör man :D Vi fick tillbaka provet också
och jag blev så j***a sur för jag fick bara G+, jag hade hoppats på ett VG iaf. Jag ska få göra omprov
och då ska jag fan ha högre! Nu ska jag lägga in bilderna som jag gjort teman av :D






♥ Sarah

Riktigt roligt vare! :D

2010-10-11 @ 18:36:35
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0