Måndag

Ja idag var det skola och jag trodde faktiskt inte att jag skulle gå idag för jag mådde så dåligt på morgonen precis innan jag skulle gå, så jag la mig och vilade lite, och då blev det faktisk bättre. Så jag kom iväg och det var tur att jag gjorde det för annars hade jag fått min första frånvaro :o Och vi gjorde även klart manuset till våran pjäs "en midsommarnatss dröm" jag hoppas att alla tycker att det är bra. Men ingen har sagt något så dår får dom inte göra det heller :D Och jag har skrattat jättemycket idag, åt allt och inget.
Sen blev det hem till mamma tillsammans med Oskar och Sarah. När vi kom hem till mamma möttes vi i dörren av en väldigt välkomnande Chippen, mycket piggare än första gången jag och Oskar hälsade på. Det var jättemysigt :) Men när vi kom hem började jag känna mig spyfärdig och sjuk, så jag gick och la mig vid 8 tiden.



Maja hade stygn på magen för hon har blivit kastrerad :/











Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0