Proud

Ja idag blev det inge möte med Sarah för hon var hos syon, jag satt ist i klassrummet och
tittade över mina papper en sista gång och sen var det prov. Det kändes faktikt jättebra efter det
och hoppas verkligen på högre betyg än G, men man et aldrig med Kerstin och hennes rättningar xD
Efter det var det ekonomi på sammhällskunskapen :/ så himla tråkigt. Sen var det dags för hälsopedagogik
 och jag och Sarah är nästan helt klara med vårat arbete :) *STOLT* vi jobbar så jävla bra ihop.
Det var inte så kul på fotolektionen för då skulle vi som vanligt fota och framkalla................
Men nu när jag är hemma har jag ätit lite soppa och det var så himla gott :D jag ska nog gå och lägga mig bredvid Oskar så att han inte somnar, han sitter så gullig i sängen med täcket runt axlarna <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0