har lite tråkigt....

KÄRLEK
Vad heter personen du senast hade en crush på? - Oskar Ellebo, vi är tillsammans <3
Hur många har du varit tillsammans med? - Oskar bara
Vem var du senast tillsammans med sist (inte den du har nu, förra?) - ...
Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Oskar ♥
Hur länge har ni varit tillsammans? - 29 månader i morgon <3
Sötaste paret? - Jacob & Bella från Twilight ;)
Hur ser din drömpartner ut? - LÅng brunett och bruna ögon :)
Hur ska din drömpartner vara? - Omtänksam, rolig, trogen, och gärna musikalist & lite småblyg. Det är sött.
Hur många gånger har du varit kär? - en
Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär, RIKTIGT kär? - en
Vem var din första riktiga kärlek? - Oskar

DÅLIGA TIDER

Har du druckit alkohol? - Ja. Vadå? Det är ju både gott och roligt. Man blir rolig. Och
dessutom, kan alkohol i måttliga mängder vara nyttigt! Ja, det har jag hört talas om. Bra va?
Röker du? - Nej!
Snusar du? - Nej!
Har du rökt på/knarkat? - Aldrig. Det skulle aldrig falla mig in. Aldrig, aldrig, aldrig.
Hur ofta festar du? - Cirka 1 gång i månaden, på ett ungefär. Kan bli mer eller mindre.
Vad gillar du att dricka? - Cider
Har du skurit dig? - nepp aldrig :)
Har du bra självförtroende? - När jag dricker. Ibland. Haha.
Hur mår du egentligen? - Egentligen? Jo, vissa dagar mår jag hur bra som helst.
Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Hm, druckit som minderårig? Kan inte komma på något annat.

DÖD/LIV
Har du varit på begravning? - Yes.
Isåfall, vilka ? - Min farmors
Har någon nära dig dött? - bara i släkten
Hur vill du dö? - Jag har ingen aning. Jag vill iallafall dö före alla mina nära.
Vill du dö? - Nej, inte just nu då. Haha.
Har du någon gång varit på dop? - Yes.
Isåfall, vilka? - Oskars brors son :D
Gillar du livet? - Oftast. Men ja, det gör jag.
Vem som står nära dig fick senast barn? - Öhh jadu ingen.
Vill du ha barn, och hur många? - Ja, två barn först en flicka och sen en pojke.

DU
Vart bor du? - där alla festglada människor bor :D Gävle
Vart går du i skola? - Polhem
Är du smal eller tjock? - jag tycker att jag är tjock, men min avänner tycker inte det.
Är du snygg? - Min pojkvän tycker det, och jag kan tycka det när jag har gjortmig fin eller när jag är full xD
Är du nöjd med ditt utseende? - ja det är jag väl.
Vad gillar du mest med dig själv? - Min längd :D
Och vad vill du ändra på? - Jag vill ha en plattare mage :)
Vad heter du? - Linda
Gillar du ditt namn? - Ja det gör jag :)
Vad gör du på fritiden? - Musik, dator, vänner, pojkvän, shopping, fotografering.

FAVORIT
Mat: Soppa Milanése.
Dricka: Fanta exotic
Färg: Svart, vit, rosa.
Musik: All Time Low
Låt: sick little games
Veckodag: LÖRDAG! <3
Sport: Basket <3
Godis: nötter
Artist/band: All time low
Skådespelare/skådespelerska: Taylor Lautner, Kristen Stewart, Ashton Kutcher, Jack Black, Brittany Murphy.

SKOLA/ARBETE

Går du i skolan? barn och fritid
Trivs du? absolut!
Favoritämnen? MUSIK! :D
Vilka ämnen gillar du inte? fotokursen. Man får bara göra samma saker hela tiden.
Vilka lärare gillar du / gillar du inte? Jag gillar: Jonas, Per, Maritha och Sara jag gillar inte: Kerstin och Karolina.
Vart har du praoat? Brynässkolan (6an och 8an) Katthem (8an) Scandic CH (9an) Dagis (1an, gymnasiet)
Har du någon gång sommarjobbat & vart? nepp det har jag inte..
Vad vill du jobba som? något inom foto eller musik.
Varför? för det är det jag gillar mest.
Vilken klass går du i, & gillar du den? BF2B, jag älskar min klass. Det kommer att bli grin kalas på studenten.

FAMILJ

Vad heter din mamma? Yvonne
Vad heter din pappa? Per
Vad heter dina syskon? Alexander, Sara, Mattias och Emma, jag har även en halvsyster som heter Rebecka.
Är dina föräldrar skilda? japp :(
Vad heter dina mor och far föräldrar? morföräldrar: Gun-Britt och Per-inge. farföräldrar: Tyra och Evert och Tommy.
Trivs du hemma? ja :)
Om inte, varför? .....
Hur är din familj? ganska knasig xD
Är dina föräldrar pinsamma? haha nej då jag älskar dom <3
Låter dina föräldrar dig göra mycket? helt klart :D

ANTINGEN ELLER

Sommar eller vinter? Sommar :D
Bikini eller baddräkt? Bikini.
Rosa eller blått? Rosa
Öl eller cider? cider
Vin eller sprit? sprit
Bada eller sola? det beror på, mest bada.
Chatroulette eller omegle? ???
Fjortis eller emo? EMO :D
John Mayer eller Johnny Cash? Johnny Cash
Pop eller rock? - rock

RANDOM
Skostorlek? 42
Längd? 173 cm
Gillar du bananer? ja xD
Leker du gärna häst? det gör jag varje dag :D
Vad heter dina bästa kompisar?   Sarah, men har även andra bra kompisar.
Hatar du någon? nej
Vad köpte du senast? busskort
Vad åt du senast? nötter
Är det många i din skola som gillar dig? ja det hoppas jag väl :)
Sista frågan; Är du rasist? nepp :D



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0