jävla spindlar!

I morse när jag vaknade satt det en stor spindel i taket precis ovanför mig, självklart började jag att grina och ropa på Oskar han kom ner och skulle hålla om mig men när jag pekade mot taket fattade han och han mosade spindeln och slängde den <3 jag älskar när han kommer och räddar mig <3 han är min hjälte. Iaf så vågar jag inte gå ner så jag sitter uppe och har precis ätit frukost, sitter även och tittar på Gilmore girls :D oskar är och hjälper hans brorsa och flytta och jag är ensam i huset. Ikväll kanske jag, Oskar, Sarah och Linus kan hitta på något. :)





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0