Kort skoldag, mycket att städa

Idag i ksolan kändes det som en ganska kort dag och det var det också för vi fick sluta vid 3. Jga och Sarah tog lite bilder i bourlongen innan vi drog hem :) jag och älsklingen har städat hela dagen och nu är vi äntligen klara, det var ganska mycket att städa för att dte var juh ett tag sen sist xD Jga har fixat bilderna som vi tog och tänkte att jag skulle lägga upp dom. Jag ska snart titta på IDOL det är så jävla roligt. Jga tror att jag ska göra lite popcorn då men INGA kryddor :D Kommentera gärna bilderna :)




















Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0