Min kamera är tillbaka!

Japp min kamera är tillbaka, och gissa om jag är glad för det :D
Idag var vi till hemlingby och gjorde våra akvtiviteter :) jag tyckte personligen att våra var bäst. Men dom andras var jätteroliga dom med, förutom den där jag var tvungen att bli buren av Philip och Mattias :/ jag trodde verkligen inte att dom skulle orka mig, jag hatar att bli buren! Vi hade prisutdelning på våran fem-kamp och jag tror nog att den blev uppskattad :D
Ni vet juh att jag och Sarah har börjat med att bara äta onyttigt och så på helgerna och jag har juh godis hemma, jag har ätit lite godis och druckit lite läsk men jag känner inte något starkt sug efter det och det tycker jag är bra för då äter man inte så mycket. Men jag har juh i morrn att kanske få upp suget :P Iaf så är min kamera tillbaka och jag kan inte vara gladare, i morrn ska jag verkligen ut och fotografera jag har inte hunnit idag för jag fick den ganska så sent. Men i morrn kan jag lova upp till några hundra bilder :D Jga menar inte att jag kommer att lägga ut alla men jag kanske komer att lägga ut några. Men nu ska jag nog gå till Oskar för han verkar ha somnat :P





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0