vilken dag

Jag försökte göra min idrottsuppgift idag men jag kunde inte göra klart den, jag skulle jogga i en hlvtimme och efter en kvart låg min puls på 188, och jag höll även på att svimma, jag har den sämsta kondisen i Sverige. När jag äntligen kom hem var jag helt utmattad och genomsvettig och jag tänkte att jag skulle ta en dusch och det värsta som kunde hända hände, jag ramlade i badkaret och fan vad det gjorde ont :( och det tråkigaste var att Oskar inte ens hörde att jag ramlade. Så jag tog mig upp och fortsatte duscha och sen gick jag ner och la mig för jag mådde inte alls bra. Men nu har jag blivit bättre och mår bra igen.






Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0