what ever happen, heppens

Har varit hemma i en timme nu, och har hunnit äta
ska snart uppa dagboken xD och sen vet jag inte.
Jag pratade med pappa igår om min kamera,
men jag tror inte att jag kommer att få tillbaka den på ett tag :/
jag hatar att det tar så lång tid när han ska låna den.

Oskar kommer hem vid 10,
efter Idol tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig :D
Ska juh upp i morrn, och sen är det helg. <3




♥ Emma [Foto och Musik]

sv: Jag använder lite olika men på de två översta i bloggen har jag ett 50 mm f/1.8. Älskar det verkligen! Och så har jag ett Sigma, 70-300 som också är riktigt bra. Fotar även rätt mycket med Kitobjektivet. Och tack förresten! :D

2010-09-23 @ 18:26:06
URL: http://eeemmasson.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0