Spa-kväll!

Jag håller just nu på att plocka med det sista inför spa-kvällen med tjejerna :D
Har precis ätit lite mat och då blev det sushi ;) det var riktigt gott.
Ja, jag satt juh kvar idag och skulle göra prov, och jag vet väl inte om jag tyckte att det gick så bra...
Men idag ska man inte deppa det kommer att bli så kul idag när tjejerna kommer.
Dom kommer att sova över också för Oskar är inte hemma,
han hjälper sin bror och hans familj med att flytta :)




♥ Anonym

så himla fin och len hy, önskar jag hade sån :) eller photoshop!:) love your blogg <3

2011-04-13 @ 22:52:47
♥ Anonym

Gud vad olik dig du var där :O.

Ta det på ett bra sätt. //Jen



=P



2011-05-04 @ 15:06:09
URL: http://jenwouh.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0