Finally some shopping

Heeeeej alla läsare, förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera men jag har jobbat både onsdag och torsdag :) men det blir ju pengar som ni förstår ;) det är klart att man jobbar då! Idag har jag varit med älsklingen ute i valbo och vi båda shoppade lite och jag tänkte *äntligen* jag behövde shoppa!
Jag köpte:
3 läppglans från Cubus för 99 kr
armband från Glitter för 159 kr
bh och nattlinne från Cubus för 199 kr
bh och trosor från Cubus för 128 kr
t-tröja från Gina Tricot för 99 kr
3 par trosor från GinaTricot för 99 kr










Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0