Första dagen

Ja första dagen i skolan avklarad, det kändes hur bra som helst att komma tillbaka till skolan, men självklart så ska Kesrtin börja med mig, jag svarade på en fråga 3 gånger men hon hörde mig tydligen inte fasts jag pratade högre än de flesta >( Men nu ska jag inte låta henne förstöra, efter skolan drog jag och Sarah hem och lämnade lite saker och sen drog vi till stan och köpte lite skolsaker :) På väg hem köpte vi sushi :o jag vet jag får ju inte äta ris men jag kunde inte motstå det, de är ju så himla gott :D Vi har även nästan skrivit klart vårat manus, vi har typ sex rutor kvar att göra idag :P Ne nu ska jag hjälpa Sarah med manuset så att det blir klart snart :D



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0