Inflyttningsfest idag!

Om typ 3 timmar är det dags för inflyttningsfest! Vi har nästan gjort klart allt men dippen och det får vänta ;) jag ska köpa en ny kamera en nikon D3100 jag ska köpa den av en kompis som bara haft den i 3 månader :D jag har velat ha just en sån kamera ett tag nu men har väl inte riktigt velat betala fullt pris :p men jag är så glad att jag får köpa den :) jag har ju inte då mycket pengar så jag fick ta den på avbetalning men det kommer nog bara ta två månader att betala den sen ska jag nog sälja min D5000 om det är någon som är intresserad är det bara att höra av sig! :) jag har fixat mig och gjort mig i ordning helt och hållet ska försöka lägga in en bild men jag skriver från mobilen så det kanske inte alls kommer att gå men man kan ju alltid prova :) ne det gick inte att lägga in bilden på min outfit :( men jag göt det senare och då kommer det ennu mer bilder ;)


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0