Jag vill shoppa!

Hej alla läsare nu är det såhär att jag inte ska hem förrän på torsdag :/ Då har det gått nästan en vecka sen jag träffade Oskar <3 Men det har faktiskt gått bra dom här nätterna :)

Igår blev det faktiskt bad och mycket för den delen :D Nästan hela kvällen, och det var hur roligt som helst :)
idag har jag varit ute och tränat med Chippen för han drar så mycket när man är ute och går med honom, och det är riktigt jobbigt och man får ont i händerna. När jag kommer hem så kommer det att bli lite shopping ny kläder till skolan, det behver jag :) jag har känt mig lite nere dom närmsta veckorna så jag känner att jag behöver göra något som får mig att må bra <3 och shoping får mig att må riktigt bra<3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0