Poi

Har haft en toppendag med bästavännen! <3
Trodde att jag inte alls skulle kunna gå ut idag, men som tur vände det innan klockan blev 11
och jag blev så lättad :) Drog till stan för att möta Sarah och shoppingdagen började!
Ca 900 kr fattigare är vi nu hemma hos mig och har tittat på sex and the city 2,
och nu kommer snart bilder av det jag köpt. Men först vill jag bara säga att även om vi fick cykla hem i regnet och blev hur blöta som helst, så har vi haft jättemysigt hemma med jordgubbar med mjölk och naturgodis <3
Men om ett tag är det dags att gå och lägga sig för jag ska upp 5.00 i morgon bitti :o
jag ska jobba men jag får ju pengar för det så självklart gör jag det utan att klaga ;)






Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0