Sista dagen på sista sommarlovet ever!

Jag kan inte fatta att det är sista dagen på det sista sommarlovet ever!
Jag är jättenervös inför i morgon, jag är sjukt taggad vet inte ens om jag kommer kunna sova i kväll?
Jag har iaf lagt fram alla kläder jag ska ha allt från trosor och bh till tröja byxor och smycken :) Jag är redo!!!
Det här året lovar jag att jag ska ha ett stipendium och jag ska göra allt jag kan för att få så bra betyg som möjligt och så lite frånvaro som möjligt :D Jag ska försöka att inte stanna hemma från skolan alls :P

Nej nu ska jag njuta den sista timmen med älsklingen innan vi ska gå och lägga oss <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0