Time for some rest

Här ligger jag i soffan och mår inte alls bra, har hur ont i magen som helst. Men nog om det det regnade hur mycket som helst igår jag förstår inte hur det kan regna så mycket på en dag :) jag tänkte ta det lugnt idag så att jag blir bra tills i morrn för då är det skola ;) me love skolan <3 jag skulle vilja göra något idag men jag mår för dåligt men Oskar har sagt att jag bara behöver säga till om jag vill ha något men jag vill inte att han ska behöva springa runt för att jag vill ha något. Ja men jag hoppas att ni alla har en bra dag idag <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0