Tråkig dag

Hej alla läsare idag har det varit en riktigt tråkig dag. Jag har inte gjort ett dugg idag och jag känner att jag har slösat bort en hel dag. jag har inte varit ute jag har inte badat inget! Men iaf så vet jag inte hur det blir på torsdag för mamma kanske inte alls ska in till Gävle på torsdag så jag vet inte om det blir så att jag kommer hem. Men jag ska nog klara mig, men hur ska Oskar klara sig <3 hoppas att han inte blir allt för arg :) har inge mer att skriva så jag säger hej då till er och hoppas att ni får en bra dag :)

♥ Madeleine ♥

Hej, fin blogg!

allt bra? :)

2011-08-04 @ 02:21:23
URL: http://madelajnee.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0