Bad update

Hej alla älsklingar <3
förlåt för bad updadet :( Jag vet inte varför jag inte suttit vid datan, men jag hoppas att ni kan förlåta mig? <3
Jag hade en jättetrevlig dag med sex and the city tjejerna ;)
Sarah - Carrie, Jag - Charlotte, Emily - Samantha och Emma - Miranda!
Vi var först på stan och brända bocken där vi satt och pratade och umgicks,
senare drog vi ner på sommaryran och hade kul där jag fick med mig 3 priser hem och åkte karusell :D
Jag åt lite sockervadd (smakade av Sarah)


Här är några bilder från kvällen på t-udden







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0