bilder från helgen :D

Bilder från HELGEN! Hoppas att ni tycker om dom,
jag har inte haft någon tid varken igår eller i söndags när jag kom hem :P
Men nu kommer dom, jag hade en sån otroligt bra helg :D <3


FREDAG:

Vi åt glass på kvällen


Jag och Chippen

LÖRDAG:

Mammas present :)


Jag och Emma <3


Jag och Emma <3 lite grimaser xD


Söt Emma <3


Haha big maama läppar xD


Jag sminkade Emma :)


Jag och Maja <3


Lilla familjen <3

SÖNDAG:

Jag, Chippen och Emma på morgonen.


Jag nysminkad :D


Chippen <3


Chippen (Emmas bild)


Jag och Chippen (Emmas bild)


Grankvist (Emmas bild)


Solen (Emmas bild)


Vattendroppar :)


Emma och Chippen i soffan :)


Chippen <3 (Emmas bild)


Jag och Chippen <3 (Emmas bild)





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0