härligt :D

Hur ska det här gå? Jag har en väska som väger jättemycket sen har jag en kasse med en massa saker i som också väger mycket. Och jag har ingen tid att innan maten gå till skåpet och lämna de :/ Men det går säkert bra :P Jag slutar iaf halv 2 då tar jag bussen ner till tågstationen och tar bussen hem till mamma, så jag måste väl se till att kissa först så att jag inte blir kissnödig på bussen, för det är ju ändå lite över 1 timmes resa x'D

Igår hade jag jättekul med brudsen på stan :D Jag har världens bästa tjejgäng <3 Vi drog till stan efter skolan och jag köpte present till mamma och till syrran, sen blev det donken med brudarna och jag tog en cheesburgare och en cola och jag blev ganska mätt på det :D Efter donken vinkade vi till Emily som var på friskis :P Sen drog jag hem och pratade om allt med Oksar och det löste sig bra :D <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0