helgens slut...

Bilder blir det när jag kommer hem, har inge photoscape här så jag kan inte göra om bilderna och det vill jag göra innan jag lägger ut dom. Så ni får helt enkelt vänta tills ikväll när jag kommer hem :D Jag vet inte när jag kommer hem har inte riktigt bestämt tid :P men det får ni väl bara se när jag kommer hem :P Igår kväll skulle jag och Emma till affären och vi tänkte ta bussen men det gick ingen buss så vi satte oss på moppen och körde ut på vägen ner till affären :) vi var tvugna att åka två gånger för första gången glömde vi en dricka xD Men det var kul att åka, jag har aldrig åkt moppe på en väg förut bara trotoar. Och jag använde blinkers :P jag känner mig så duktig :D

Nu ska jag nog gå och göra klart uppgifter jag har till skolan :P så att jag blir av med dom någon gång.




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0