LÖRDAG!

Nu har jag varit vaken i ungefär 3 timmar :) har varit ute med chippen en snabbis efter 9 och sen har jag tittat lite på tv och käkat frukost :P ska snart gå ner och duscha och sen ska jag göra mig i ordning, vet inte riktigt vad som händer idag men något hittar vi väl på :)

Mamma blev glad för presenten hon fick av mig, och då blev jag glad :D hon fick en mugg av mig där det stod: "Worlds gratest mum" och den är svart med rosa text och med rosa fina stenar :D Det kommer en bild sen och då tar jag med en bild på Saras present också hon har inte fått sin än för hon kommer till mamma idag tror jag så då får hon den då. :D Men nu ska jag nog ner och duscha så at jag kan klä på mig nån gång ha de såå bra :) <3




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0