Hemma hos mamma

Jag har packat upp allt och ska väl snart gå och lägga mig för jag är ganska trött xD men först ska jag äta upp min glass, med maränger och chokladsås och strössel. Jag väntar också på att Oskar ska ringa och säga godnatt <3 jag saknar honom. Vi hade bråkat i torsdags, men det fixade sig och allt blev bra, eller ja så bra som det kan bli, och nu träffar jag honom inte förrän på måndag efter skolan. Men jag tror också att det är bra att vi är ifrån varandra lite nu. Så att vi kan sakna varandra och tänka på vad vi kan göra så det inte blir fler bråk <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0