Hemma från valbo

Kom hem från valbo för ca en timme sedan, jag och Oskar var dit,
och jag köpte lite grejjor för jag hade presentkort där :)
Egentligen skulle jag ha träffat elin och Jossan idag, men så blev det inte :/
Elin är sjuk <3
men hon får krya på sig <3<3 så får vi träffas en annan dag :P
Jag har inte gjort så mycket annat än att vandra omkring i valbo :D
Det kändes skönt att vara där med Oskar, själv <3


Cardigan - Gina Tricot, 199:-

T-tröja - Gina Tricot, 99:-

Trosor - Cubus, 3 för 2 138:- + 138:-

Parfym - Kicks, 295:-

Armband - Cubus, 79:-

Armband - Kappahl, 20:-





♥ anna

grymt läckra grejer du fyndat :D

2011-01-26 @ 21:29:46
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0