I skolan

Heeeej alla underbara läsare <3

Som ni kanske redan har sätt så är jag med på en bild på kissies blogg jag var hon i rosa mysdräkt,
men som jag sagt till alla så var det en skämtbild som jag och Sarah tog,
då vi hade klätt ut oss till fjortisar och knäppte lite bilder xD

Klockan är runt halv 9 och jag sitter i skolan och är redo att börja jobba, igår hade vi första lektionen i webbdesign och det funkade ganska bra faktiskt jag har lärt mig lite mer om olika koder och snart kan jag till och med göra om bloggen helt och hållet så som jag vill ha den ;) Vi fick sluta 4 igår och det kändes jätteskönt för jag hade sån träningsvärk, jag har fortfarande det men det är lite lugnare idag :) Som sagt så börjar vi alldeles snart :P Idag slutar vi halv 2 och då ska jag och Sarah sitta kvar och öva på en pjäs som vi ska visa upp :) och sen är det omprov! =) men det ska nog gå bra.
Ja men nu ska vi börja här så puss på er och ha det bra <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0