Sovmorgon =)

Hej alla älskade läsare. Fredag, och jag har sovmorgon :)
egentligen ska jag kunna börja 20 i 12 men ska träffa tjejerna på lunchen ;)
Har fixat mig till och med lockat håret lite :P vet inte om det bliv så himla bra men men....
Två lektioner har jag idag och sen så blir det till att fixa ihop allt som jag ska ha med mig i morgon :D
För då blir det tjejkväll, med sanning och konsekvens (elaka versionen) ;P
Men nu är det bara att borsta tänderna och fixa till det sista och sen drar jag :)
vet inte riktigt om jag ska gå eller ta bussen, men det löser sig =)
Ha en riktigt underbar fredag <3







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0