Mobillista

Namn 7 - Emily :)
Är han/hon kul? - alltid :D
Har du kramat personen? - självklart :P
Minnen med personen? - många :)

Namn 9
- Emma :)
Var träffades ni första gången? - skolan..
Har du kännt personen länge? - nja lite över ett år :P
Fullständigt namn? -  Emma Strömberg, mellan namn vet jag inget om xD

Namn 14 - Helen :)
Flicka eller Pojke? - flicka
Är ni nära vänner? - ne inte direkt, hon är Oskars moster :P
Har du pratat med personen i telefon? - ja xP

Namn 15
- Jenny :)
Hur länge har ni känt varandra? - gud de är länge det
Kan du berätta hemligheter för personen? - ja det kan jag verkligen :P

Namn 35 - Oskar <3
Är hon/han vacker? - hur vacker som helst <3
Känner du honom/henne bra? - haha, ja :D
Är han/hon upptagen? - japp med mig <3

Namn 50
- Johanna :)
Har du sänt personen ett sms? - yes :P 
Är det en tjej? -  japp =)
Går personen i samma skola? - samma skola, samma klass samma gäng :D

Namn 56
- mamma :D
Är ni släkt? -  hahaha, ja :P
Hur är han/hon till sättet? - som en tonåring x'D 
Känner du honom/henne bra? -  öhh, ja :D

Sista namnet - Sebbe :)
Gillar du henne/honom? - ja som vän :)
Har ni varit tillsammans? - nepp :P

Vad har du för bakgrund?
jag har tre olika:
1. miranda nelle
2. en svart/vit ros
3. jag och Oskar

Ringsingnal? 
olika till olika peroner, men för det mesta "Gvain Degrav - I Don´t Want To Be"

Hur mycket batteri har du kvar?
Fullt :P

Vem ringde du senast?
Fredrik

Vad pratade ni om?
Ett bortappat busskort xD

Vem ringde dig senast?
Oskar <3

Vad pratade ni om?
Om att han snart kommer hem :)

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"Okej :)"

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
 Josefin :)

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
 "Min mobil är paj:("

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
"Haha men det kräver mycket att jag ska bli så sur blir inte det lätt :P
förlåt jag tycker självklart ni skulle få mvg
men att sätta lika på mig som de fick vart jag bara sur över haha :)"

Vad står det i ditt första utkast?
Har inget i utkast

Och ditt 5:e utkast?
Har inget i utkast

Vad står det i ditt första skickade sms?
"Ska vi ta det en annan dag? :( <3"

Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen?
"Vraför? :o"

Har du några sparade medelanden?
 Ja två :D

Från vilka?
Pappa, och Oskar :P

Har du något i utkorgen?
nepp.

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Hanna :)

Vad har du för kontakter som börjar på S?
Sandra Larsson, Sara Bergman, Sara Fällström, Sarah Norling,
Sasa Draganic, Sebastian Lindqvist och Sjukanmälan.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0