2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Yes, både bra & dåliga saker.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det gjore jag väl :)

3. Fick någon du känner barn?


4. Dog någon som stod dig nära?

Nepp

5. Vilka länder besökte du?
Danmark.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Ja, mer kvällar med tjejerna!

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
16/5

8. Vad var din största framgång under året?

Jag har skärpt mig i skolan

9. Vilket var ditt största misstag?
Inget jag nämner här.

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Kameran :D

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, kameran och massa skitsaker haha

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Mina vänner, min pojkvän och fotografering

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja, båda två

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

Oskar Linnros - Från och med du
Owl City - Fireflies
Miley Cyrus - When I Look at you
Elov och Beny - Hal som en tvål
Och en hel del andra.. :)

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Bättre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mina tjejer, och migsjälv

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Legat hemma & gjort ingenting..

18. Hur var din julafton?

Mysig

19. Blev du kär?

Jag blev kär 2008.. och är det fortfarande :]

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Våra bästa år, haha :D Det har jag glott på varje vardag sen sommarlovet.
Så jävla dålig serie men samtidigt så jävla spännande.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Inte hatar direkt.. men starkt ogillar, ja det gör jag.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Inte läst en hel bok haha.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Jag kan tycka att dte låter bra när jag själv sjunger xD

24. Önskade du dig något som du fick?
En massa

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja, men det gör inget :]

26. Vilken var årets bästa film?

Eclipse! och Harry Potter

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag vaknade upp hemma hos älsklingen med presenter på sängen och sen var jag på Apu, och sen hem till mamma tillsammans med Oskar, Sarah och Linus

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Träffat många fina nya människor.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Varierat. Men oftast leggings och långa linnen/t-shirts.

30. Vad fick dig att må bra?

Vännerna, Oskar och fotografering
31. Vem saknade du?
Nån har man väl saknat :/

32. Vilken var din bästa månad?
Jadu många, speciellt sommarmånaderna

33. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Det finns det nog.

34. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag kommer ägna mer tid åt att göra saker än att bara ligga och göra inget.
Jag kommer göra bra i skolan, och vara med tjejerna mer :)




♥ sarahnorling

haha vilken tur att linus fick dig att må bra :D haha

2011-01-02 @ 17:49:29
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ anonym

du tar ju listorna från sara och skriver samma saker som henne, du har ju inte ens bort hennes svar.

du har skrivit att linus får dej att må bra. saras svar

2011-01-02 @ 20:55:55

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0