Sova hos Sarah

Idag har jag sprungit runt på stan tillsammans med bästisen Sarah.
Det var lite jobbigt med tanke på att jag hade en riktigt tung väska, med en massa jävla saker i.
Eftersom att jag ska sova över hos Sarah :) som var hundra år sen sist.
Iaf så tänkte jag att jag inte skulle slösa mina pengar, men ändå har jag gjort av med lite över 1000:- :o
Och jag har knappt köpt något känns det som xD
Roligt har det varit, men det är det alltid när man är med Sarah

Nu är vi hemma hos Sarah och senare ikväll kommer vi att kolla på film som går på tvn.
Och vi kommer att köra sanning eller konsekvens, och dricka lite tequila ;)
Men nu ska vi snart måla naglarna :P















 

 



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0