Häng med vännerna

Hej alla guliga läsare <3 Idag skulle vi egentligen ha varit ett gäng som hängde nere på Gävle strand,
men så blev det inte vi blev bara tre, jag, Sara och Sebbe som alltid ställer upp :D
Efter att ha fotat och kastat stenar i vattnet och ätit melon så gick vi hem till mig :)
Där satt jag och Sarah vid datan och kollade på gamla bilder medans Oskar och Sebbe satt ch spelade x-box,
och dom var helt inne i det :P Nu har alla dragit hem och jag och Oskar sa snart sova för vi ska upp tidigt i morgon, för vi ska till..................... GRÖNALUND! :D
Det blir första gången som jag är där, och jag lovar att det kommer komma en massa bilder <3
Ha det så bra mina underbara läsare <3










Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0