Jobb 13.47-22.47

Snart bär det av till jobbet, och jag kommer hem runt 23 ikväll.
Jag känner mig mycket piggare idag eftersom jag har fått sova nu.
Jag har varit iväg och köpt en tvättkorg jag skulle egentligen köpa en svart
men det fann inga så det fick bli en mörk lila :)
men det blir nog bra det också hoppas att Oskar tycker det :).
Jag har fixat och donat lite med kläderna och i badrummet ställt i ordning men massa saker.
Nu ska jag bara hänga upp min smyckeshängare så jag kan få upp mina smycken :D
Jag vet inte, det känns liksom inte som att det är vi som bo här,
det känns som om vi är och hälsar på någon och vi sover över :P men det gör vi inte.
Jag jobbar idag, på onsdag och på torsdag sen är jag ledig på fredag,
och vi får väl se om det blir något mer jobb :)
jag hoppas det! PÅ fredag blir det även åka till IKEA med Oskar för att köpa galgar för det första
och sen ska vi väl kolla på lite andra saker.
Efter det blir det att träffa Sarah och sen dra till pappa över helgen, och vara där med syrran.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0