Long time no see..

Igår efter att jag kom hem, för jag hade varit ute och fotat får jag ett sms från Jossan och då bestämmer vi oss för att vi ska ta en promenad tillsammans :) Och vi har inte träffats sen sista april, och det kändes roligt att få träffa henne igen och prata lite om vad som hänt och så i livet. Vi var ute i typ en timme men det kändes inte som om att det hade gått en timme när jag kom hem ;) det var så skönt att komma ut och gå lite jag som hade en slappdag igår. Vi bestämde också att vi måste hitta på något vi och en massa kompisar som sommaren 08, always in our hearts <3 Men nu för tiden är det inte så många som kan, vissa jobbar,
vissa åker bort, vissa bor långt bort. Men jag lovar jag ska fixa en dag då alla är med :)

Ja snart är det dags för frukost igen, men jag känner mig inte så hungrig så jag väntar en stund till :)
Idag ska jag vara med Sarah vi ska ha fotoshoot! :D
Men jag ska också baka för i helgen får vi främmande och jag har hittat ett recept på tigerkaka lchf-stile :D
så då får jag också äta en skiva <3 Då får det väl bli så att jag måste städa lite idag också :P
Jag skulle vilja hinna träna idag också, men det går säkert att klämma in ett 45 minuters pass på min dag.
Jag kommer med mer uppdatering senare, ha det så bra mina underbara läsare <3



gumman min <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0