Need some wind

Tyvärr så blev det ingen uppdatering igår vi kom hem så sent så vi gick och la oss på en gång. Idag vaknade jag sent, jag vaknade runt kvart i 10 och jag har ätit lite lunch det blev tomatsoppa, med en lick creme fresh ;)
Det var  mmycket gott. Runt halv 3 kommer syrran hit och senare ikväll kommer alla andra :)
Jag tar en bild på bilen när Oskar kommer hem från jobbet, han tog med den dit för att städa ur den lite och så.

I morgon och på fredag blir det förhoppningsvis jobb :) Pappa skulle höra med dom ch sen ringa till mig :P men det är bara att hålla tummarna för mer jobb = mer PENGAR! :D och jag vill gärna ha mer pengar!
Men nu ska jag gå och göra mig lite i ordning, kan inte gå osminkad hela dagen :P



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0