Of to buy a car

Ja nu har jag dushat och gjort mig i ordning och detta blev dagens outfit:
Vitt linne med svart spets
Svarta leggings
Gula strumpor
Rosa BH
Rosa/svarta spets trosor
Armbandet
Klockan



Nu har Oskar kommit hem så vi ska åka nu, jag lovar att jag ska visa bilen när den kommer hem.
Och i morgon blir det tjejkväll och då ska syrran vara med (Sara),
det blir lite mys och lite godsaker och en massa prat, skratt och skrik.
Måste bara säge en ak, att sen vi flyttat in i lägenheten har det inte varit hemlängtan någon gång! :)
Jag älskar att bo ensam med Oskar, vi kan göra vad vi vill när vi vill ;)

Nu får ni ha det så himla bra idag, så hörs vi lite senare ;) Puss på er <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0