People always leave.......

Jag var ute och gick i 50 minuter inna jag käkade jag var inte hungrig i morse så jag åt ingen frukost, så ist gick jag powerwalk och sen blev det lunch :) Har inte gjort så mycket annat idag, det blir till att diska snart och sen hoppa in i duschen och fixa till mig för efter 4 ska vi till Oskars mamma oh pappa och äta mat :) och sen ska Oksar åka till Hedesunda och köpa bil :D Äntligen kommer vi att ha en bil, för Oskars bil som han har är trasig och ingen vet vad felet är :o Så det blir svårt om man ska åka iväg någon stans för det är inte alltid det går att åka buss heller :( Men nu ska vi inte deppa för idag kommer det att bli en bra dag det känner jag på mig :)


Men då bortser jag från att alla kommer att lämna mig om ett år,
och det kommer bara vara jag och Sarah kvar som alltid.

Iaf så tänkte jag ta disken nu och sen blir det dusch :)
Fortsätt gärna kommentera älskar när ni gör det <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0