Reser till Hofors i helgen

Nu har jag packat nästan allt håller på att tvätta lite så jag ska packa ner lite av det också, oj! Ni kankse vill veta varför jag sitter här och skriver att jag har packat? Jo det är för att jag ska åka hem till mamma :D
Det var egentligen menat att jag och Sarah skulle åka, men hon är sjuk :( krya på dig gumman <3<3<3<3
Jag vet faktiskt inte hur länge jag ska stanna där, antingen så åker jag hem på söndag eller så blir det nån dag senare :) för jag skulle annars bli ensam i helgen för Oskar åker iväg med sina jobbarkompisar på lärdag och då blir han borta hela dagen. Så då drar jag till mamma ist och myser med min familj och alla djuren <3



♥ Sarah

Hoppas du får det roligare än mig gumman, hälsa alla! <3

2011-07-29 @ 17:05:26
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0