The sun is shining, reach for it!

Vaknade runt 9 idag och gick upp, satte mig vid tvn så att jag skulle vakna till, sen blev det frukost :)
ägg och bacon ;) rikigt gott var det, sen hade jag tråkigt och då tog jag kameran och stack ut lite och fota.
Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, kanske börjar det bli dags för lite lunch? Ja jag tror nog det :P
Oskar kommer hem som vanligt runt halv 5 och då ska vi till hans föräldrar och käka,
få se vad dom säger nu när man börjat med lchf och inte får äta asta eller potatis osv. :P
Iaf så blir det korvstroganoff till lunch :) ha det så bra alla läsare <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0