Three things

Tre saker jag inte förstår mig på: Falskhet, krig och hockey
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Kameror <3, post-it lappar och skosnöre xD
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, sjunger, svarar på den här.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Gifta mig, ha barn, resa.
Tre saker jag kan: Fotografera, fixa naglar och spela teater ;)
Tre saker jag inte kan: Sjunga, låta en fisk vara nära mig i vattnet och meka med bilar (men vill)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Ditt hjärta! bra musik och kritik!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela bättre trummor, meka med bilar och kunna vara i vattnet utan att vara rädd för fiskar!
Tre favoriträtter: Fläskfilégryta, lax och såklart Grillat!




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0