Trying to forget yesterday

Jag skrev ju igår att jag skulle göra en massa saker igår men hann inte göra en enda sak för det hände en jättedålig sak, som jag inte vill ta upp här men som tur löste det sig. Tack Sarah för att du alltid finns <3
Idag är det bättre och jag och Oskar var till affären runt halv 10 och handlade lite mat och så :)
Vill ni veta jag hittade lchf choklad ;) så jag får också äta godis (bara lite) men jag blev sjukt glad när jag såg att det fanns så jag köpte två det fanns två olika, så jag ska testa dom om dom är goda *hoppas*.
Jag och Oskar har precis kollat på "Oliver och gänget" och nu kollar han på, jag vet inte ens vad han kollar på.

Här är lchf chokladen :)


Men jag köpte en sån här ifall att dom inte skulle vara goda ;)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0