Kalas!

Igår var det kalas hemma hos pappa, vi firade Emma min syster som fyllde 14 år.
Pappa kom och hämtade mig vid halv 3 och då skulle vi till Ica Maxi i sandviken hade vi tänkt men då träffade vi Alex och hans pappa på vägen så då stannade vi och pratade lite med dom :) sen drog vi vidare och handlade och det gick väl ganska så fort, efter att vi handlat åkte vi och hämtade mormor. Sen drog vi till Purple Dreams och väntade på att pappa skulle hämta syskonen från mamma och lämna av dom och sen komma och hämta mig och mormor. När vi kom hem till pappa började vi med maten det blev grillat med potatisgratäng och sallad såklart ;)
Det var riktigt gott, och sen blev det efterrätt, både tårta och glass med jordgubbar :D
Och sen blev det presentöppning!
Emma blev jätteglad för min present hon fick två halsband och ett par örhängen. Då bev jag riktigt glad! :D
vi fotade en massa och nu har jag äntligen foton på mig tillsammans med Emma, Sara och Mattias :)




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0